Dag med marisa!

Idag träffade jag marisa!
Jag tog med mig ett måttband för att bevisa för henne att hon är smal! ^^
Hon fick sina bevis iaf! :D Sen gick vi hem till henne. Jag är avundsjuk på hennes rum, fullt med twilight affischer! Det ska jag ha någon gång i mitt rum, hon har också ett piano i sitt rum som jag är avundsjuk på!!

Hon lärde mig spela en twilight låt på piano , YES! tack. Den ska jag spela i musiken på måndag om jag inte glömmer hur man gör -.-

Här kommer lite bilder.

 
 


och juste, hon gjorde en äcklig macka hehe sorry marisa! , med avocado och ost på * Bläh *
Hon åt upp den också , i don't get it! :P

Haha, det var kul iaf.. ♥//Blondie.

Juste hittade en kul bild ifrån skolan när Ipanda kastade sig över mig på golvet haha !:P

Hoho!^^

Kommentarer
Postat av: Marisa

Haha, den där bilden på mig när jag spelar piano bevisar verkligen inte att jag är smal XD

2009-09-05 @ 14:34:57
URL: http://twork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0