Å juste

Idag när jag var hos mina kusiner skulle vi gå ut med hennes hund Nikki (SOM E SÅÅÅÅÅÅÅÅ SÖT)
Jag höll i kopplet . Utanför hennes hus var det några blatte killar som stog där, och dom sa nått till oss. Men jag hörde inte vad dom sa det var bara Amanda(syrra) som hörde. Hon sa att dom hade sagt :

-Snygg ägare !

Asså typ att jag va snygg moahhaha (läs vidare ni kommer förstå varför dom sa då)
Eftersom jag höll i kopplet måste dom menat mig.
Och sen sa dom:
- Är hon farlig ?
Då frågade therese:  Menar du hunden ? Nej hon är jättesnäll.

- Nej ägaren, e hon farlig?

Sen gick vi därifrån , det konstiga var att dom typ var 20 år och jag 14 , så jag antar att dom trodde jag var äldre eftersom jag stog ganska långt ifrån så dom såg inte mitt ansikte.... :P
Hahah jaja :P

Peace / Emma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0