Bad...kallt.

Hello :)
Har inte skrivit på länge, eftersom jag typ nyss kom hem och inte hade tillgång till data som Brownie har.
Kan berätta vad som hänt i veckan.
I förrigår var jag och pappa i Solna Centrum, jag köpte gympaskor. Dom var inte skit fina, men dom var billiga och tåliga, så dom duger :) Sen gick vi förbi H&M, jag fick ett jätte söt linne med byxor till (sovkläder med mimmi pigg på). Jätte söta!

Sen igår åkte vi till Ängbybadet, men jag vågade inte bada.. Det va så JÄVLA kallt!
Åå, föressten! Vi såg han telia killen där. Han som är med i reklamen för telia (liten och blond). Eller nu hade han blivit ganska lång men jag är säker på att det var han.
Hittade ingen bra bild på honom, så jag la upp en av reklamerna han var med i..


Idag ska vi till huvudstabadet eftersom det inte blev nått bad igår kan man säga :P hehe.
 
De va allt.. Ska snart lägga upp massa bilder på kläder jag köpt (men de blir mkt senare nu e jag TRÖTT!!).


KRAAAAAAAAAM // Emma.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0