Being Human

Being Human är namnet på den nya teve serien på 1:an!
Serien handlar om vampyrer, spöken och varulvar.. Vilket jag älskar, och det tror jag man fattar om man tänker på vilket Twilight freak jag är:P
Igår var andra avsnittet, men olyckligtsvis är den bara uppdelad i 6 delar.. Så det är väll igentligen inte en ''riktig'' serie.
Being Human är en Engelsk övernaturlig drama-komedi serie med huvudrollerna  Russell Tovey som spelar varulven George, Lenora Crichlow som spelar spöket Annie och Aidan Turner som spelar vampyren Mitchell.
De tre vännerna delar en lägenhet i Bristol och försöker smälta in i den vanliga världen, och leva ett normalt socialt liv. I England är den här serien en av dom populäraste på hela BBC kanalen och där väntas det även en andra sesong.

Personligen tycker jag serien värkar bra, men jag har bara sett ett avsnitt än så länge,(missade första avsnittet) så jag är inte helt säker än!
Jag rekomenderar att alla ni där ute som gillar lite övernaturliga spännande serier/filmer tar er tid att checka in detta. Det kmr vara värt det!
Den kommer varje Söndag klockan 21.00 på SVT 1.


//Brownie♥

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas din vecka har börjat bra :)

2009-07-13 @ 23:51:42
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: BLONDIE Thats me ;*

snygg blogg!

2009-07-15 @ 22:44:42
URL: http://metrobloggen.se/jessicaajansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0