Blandat.

Hej hej , Emma här :)
Jag har köpt några nya kläder som jag ska visa , kommer inte ihåg vad vissa kostar menmen :

 Gina tricot tröja 149,50 :-  Oversise tröja i löööve :P
 Lila kofta, och klänning med palmer på, rea :) 79:50 :-
 Vanliga silvriga örhängen gina tricot 49:50 :-
Sen har jag köpt ett par blåa shorts som jag glömmde ta kort på xD men dom kommer ifrån hm iaf.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jag måste tipsa om en sak, en smyckeshållare. Om du kanske som jag har väldigt många smycken och inte vet vart du ska lägga alla fasst en du har redan två st smyckesskrin :P

Så här ser den ut , ( går inte att köpas nu exat den men det finns många andra :P )


Den är jätte bra och får plats med många smycken :) Inte små pluppörhängen men alla stora som inte får plats i ett smyckesskrin .
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Måste bara visa två bilder som är roliga:)
En är mitt guldkort på grönalund , e tvungen att visa den eftersom jag blundar och ser ut som ett troll :P hahahah usch såklart ska jag blunda  -.-


(Ehh det e nått konstigt med datan så bilden från Guldkortet togs bort:S Lägger in den sen igen..)


och sen den andra bilden , är ifrån när jag va hos frisören och färgade håret blont igen.
Glömmde lägga in den.

Tog kort för att jag såg så rolig ut med folie i håret. HAHA :D
Jag hade nån svävande grej över huvudet också , kände mig skit fin haha :P



De va allt.  PUSSAR / Blondie.


Kommentarer
Postat av: iPanda

Haha ditt hår ser jättefluffigt ut på bilden när du färgar håret XP



xoxo

iPanda

2009-07-02 @ 14:53:24
URL: http://ilynxipanda.blogg.se/
Postat av: Emma

ser lite konstigt ut med folie i håret.. men du är söötast iaf emma :) <3

2009-07-14 @ 22:33:09
URL: http://begun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0