Christina-dagen!

Idag är det min namnsdag och vi firade det med att äta tårta som mamma hade gjort!
--fotton kmr imorgon--

Min dag har varit en slappdag typ. Har inte gjort så mycket faktist,bara umgåtts.. Förutom att titta på min älskade film Twiligt för typ 25 gången(?)

  
(hade inga bra bilder på denna data)
Info om mitt namn:

Christina eller Kristina är ett kvinnonamn, feminin form av Kristian och namn på flera svenska drottningar. Liknande namn, Kerstin och Christine.

Namnet var som populärast på 1940- och 1950-talet men är fortfarande ett relativt vanligt namn. 31 december 2005 fanns det totalt 278 088 personer i Sverige med namnet Kristina eller Christina, varav 56 170 med det som förnamn. År 2003 fick 2088 flickor namnet Christina/Kristina, varav 44 fick det som förnamn.

Namnsdag: 24 juli.


♦ Denna information är tagen ur Wikipedia ♦

(föresten, visst e det coolt att jag och Emma har namnsdag direkt efter varanndra!??)
I alla fall, ska stänga ner datan för dagen nu.

Peace Out! //Brownie♥

Kommentarer
Postat av: FS

Hejhej ;)

allt bra med dig sötnos?

2009-07-25 @ 00:37:32
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Postat av: iPanda

Hihi grattis till dig oxå! Har varit seg och inte läst er blogg på länge XP



xoxo

iPanda

2009-07-25 @ 03:45:14
URL: http://ilynxipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0