Dagens outfite..

Tänkte lägga ut en dagens outfite, har inte gjort det nån gång så det är väll på tiden att göra det...
Här kommer två bilder....







         (klicka för större bild)

Okej , ska säga vad allt kommer ifrån om jag kommer ihåg det...

Den långa svarta bomulls tröjan är ifrån åhlens , väskan kommer ifrån Ullared i gekås , Midjebältet kommer också ifrån Ullared, Och skorna kommer ifrån nått ställe jag inte kommer ihåg , min syrra vet men jag kommer inte ihåg det krångliga namnet..

Det var allt , snart ska jag dra till marisa (missmichi.blogg.se) eftersom hon ska förklara hur jag ska passa hennes söta lilla utekatt:P

//KRAAAAAM Blondie.


Kommentarer
Postat av: Brownie

jätte fint :) Men vad är det du har längst ner på benen? (Det svarta). Det ser nämligen inte ut att höra ihop med skorna. Är det benvärmare??

2009-07-22 @ 16:25:50
URL: http://blondieochbrownie.blogg.se/
Postat av: blondie

Jo det tillhör skorna svårt att förklara. Fast de e inte mina skor :P De e amandas men det passade till det där så jag lånade dom xD

2009-07-22 @ 20:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0