Design

Nu har vi gjort om temat på bloggen igen.. Vi ska inte ha det riktigt så, men det får bli så här så länge. Jag(Brownie) är ju i Jämtland (och jag typ suger på att designa och fixa bloggen o.s.v) så det är Blondie och hennes syrra Amanda som fixar allt..

Förut skrev vi ju att en kompis till oss, som oxå heter Emma fixade vår header, MEN BARA SÅ NI VET:
DEN HÄR DESIGNEN SOM FINNS NU ÄR DET ALLTSÅ INTE EMMA.S (begun.blogg.se) som har gjort, utan det är vi.
Det hon fixade till oss förut har vi gjort om. (Inte för att det var fult, utan för att det hon gjorde bara var en tillfälligt grej)!

Kommentarer
Postat av: Lena

jag gillar också fokis blogg :) hon är verkligen värd att ligga i toppen, för hon skriver en intressant blogg :) sen att hon är snygg är bara ett plus i kanten!

2009-07-17 @ 23:57:44
URL: http://awesomedude.blogg.se/
Postat av: iPanda

Sv: Ja då menade jag med samma man inte olika män höhö XD



xoxo

iPanda

2009-07-18 @ 16:36:51
URL: http://ilynxipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0