..Djurvakt..

Just nu passar ju jag Christinas kanin Pärlan tills hon kommer hem,
Och igår ringde Marisa och sa att hon ska åka utomlans nånstans jag inte kom ihåg, och hon behöver en kattvakt åt hennes katt Michi. Och det går ju bra tänkte jag, men sen kom jag på att hennes katt är ju en ute katt. Hur ska de gå ?
Jag kan ju inte leta efter katten när jag ska släppa in den!?
Men hon sa att Michi brukar sitta och vänta utanför porten för att komma in. Hoppas den gör det. Det går nog bra! :)
På Onsdag ska jag träffa henne så hon kan förklara allt jag behöver veta!!
+ så passar jag ju Pärlan så det blir mycket djurpassande kan man ju säga:P
 
Det var väll allt , nä juste, imorrn ska vi baka blueberry cheesecake.. Mer om det imorrn....

Take care. / Blondie.


Kommentarer
Postat av: iLynx

Haha, tänk om du hade behövt passa mina djur också: Puzzel, Missan, Lowe, Vicky, Silja & Nina! Haha, då hade du haft mycket att göra! Men min pappa ska måste vara hemma och jobba så det är bara jag, min mamma och min brorsa som åker, så du slipper!



Jag mår jätte bra! Ska bli suoerskönt att åka bort! Dessutom är jag glad över att vi ska träffas snart, va så länge sen! XD XP

Jag antar att Calle mår bra!..

Du då?

2009-07-20 @ 21:30:39
URL: http://ilynxipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0