Dreamguy !?

Jag och amanda (syrran) idag efter vi hade varit och passat kaninen hade vi inget att göra, då frågade amanda mig hur min drömkille skulle se ut.. Hmm tänkte jag. Jag vet inte riktigt jag gillar så många olika typer på killar, blonda , svarthåriga , mörka , ljusa , smala, tjocka...Okej....nä inte tjocka :P

Men iaf, vi kom på att man kunde skapa sin drömkille på paint, asså man kanske gillade nån kändiskilles näsa men nån annans mun så lägger man ihop allt. Fast nackdelen då är ju att det är svårt att få det att se verkligt ut , men men..

Jag gjorde det iaf.. Så här ser min drömkille ut då enligt paint höhö !:P :



Heheh , nje inte så fin blev han men jaja ..  Ska förklara lite vilka blandningar av kändisar det är...

Ansiktet =  Zac Efron
Håret = Nick jonas
Kroppen = Taylor lautner

Kanske hade sett bättre ut om jag tog nån annan bild på Zac Efron eftersom ansiktet var typ 10 gånger större en allt annat men jaja de får va så XD Hah

//Emma.

Kommentarer
Postat av: iLynx

Hahahaha! Usch! Nick Jonas hår?

Jo, Calle = iPanda

Mig gillar mappar, dessutom behövs det ju typ en fär varje karaktär ^^

Haha, och tack för att du tyckte om headern, jag är inte så jätte nöjd med den, för jag gjorde den bara lite snabbt, men iPanda gillar den, och jag är för slö för att göra en ny! XD ^^

2009-07-21 @ 19:44:31
URL: http://ilynxipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0