________________________Fiskning på gång!________________________

Hello. Ni sitter just nu och läser ett inlägg från ''stor fiskaren''. Moahahahaha!
Nee allvarligt nu.. Jag, min lille bror Alexander, mormor och morfar åkte ut till Enanfors där vi fiskade. Vi fick 4 fiskar. Röding!

Jag fångade 2 st, mormor fångade 1 st och morfar fångade 1 st!
När vi kom hem, grillade vi 2 st och ungsstekte 2 st. Jag bara älskar fisk! Inte fisken man t.ex får i skolan, utan fisk man har fångat själv (och till-lagat den på mormors sätt) :P De godaste fisken är Röding och Öring.

Fottona ligger inne På min mormors kamera, så jag för över dom imorgon!

Ha're bra:thumbup:
//Brownie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0