Grönalund kanske ?

Imorrn ska min, Emmas familj och Christinas familj åka till grönalund. Eller så är det tänkt iaf. Men först ska Christina åka till nån speciell frisör för att få råd osv. Hon kanske ska göra flätor , om hon gör flätor blir det nog inget grönan eftersom flätorna tar hela dan att göra. Men annars blir det grönan!
För Christinas skull hoppas jag att hon gör sinna flätor imorrn, men för min skull hoppas jag endå inte det. För jag vill till grönan :P Hehe ta inte illa upp Christina jag hoppas att du får göra dom imorrn.
Om det blir grönan ska jag försöka ta lite bilder på oss alla och lägga upp dom.

Mer om grönan eller flätor imorgon:D


// Take care.
Blondie.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0