Grönan 1/7

Var ju på Gröna Lund igen med min halvsyrra Emma(inte Blondie) och hennes polare:P
Här kmr lite pics :D:
 Emma♥♥ Lustiga Huset
 Fina och Emilia :) Kärlekstunneln
 Fina och Emilia:P Kärlekstunneln
 Emmsan:) Kärlekstunneln
 Jag :P Kärlekstunneln
 Flygande mattan:) (Vi sitter längst ut)
 Outfitten.
Lustiga Huset, spegelsalen:)
 Fina & Emilia:)

Jag vet att det nästan bara är bilder från samma saker, men min kamera gick sönder i skärmen efter några timmar:(
Jag vet oxå att datumet är fel, men nu är det som det är..:(
Föresten, nu sitter jag och tittar på LIVE sändningen av Michaels Jacsons död. Han bärs just nu ut  p å gatan i en guldkista! :( E det nån mer som ser på detta? Jag är säker på att nästan alla gör det!!
R.I.P King of Pop♥
//Brownie

Kommentarer
Postat av: iLynx

Jag kollar också på minnesstuden!

Twerd = twilight nerd XP

2009-07-07 @ 19:32:54
URL: http://ilynxipanda.blogg.se/
Postat av: Olivia

kul att det stämmer :D<3

2009-07-08 @ 17:10:24
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0