Kevin Borg på Allsång på Skansen=blää


Tjenare allihopa!

Sitter just nu och tittar på Allsång på Skansen (igentligen är det dom andra som tittar, jag läser. Men jag märkte att en viss Kevin var med) och det gillar jag INTE. Asså jag har inget speciellt emot Kevin Borg, brukar inte bry mig så myk om honom, men det är bara det att han just nu uppträder med en tjej (vars namn enligt ibilden nedan är: Caroline J.Kuhmunen) och sjunger sånger från High School Musical! Dom ska tydligen göra en riktig musikal av den filmen(svensk verson), och han har tagit an rollen som Troy Bolton. Hmm(?) Har aldrig riktigt fattat varför musikaler hit och musikaler dit ska vara så intressant!(?) (För er som inte vet, är den ''riktiga'' HSM en inspelad film, alltså inte en musikal framförd på scen). Att göra musikaler av filmer enligt mig är såå töntligt! Hatar faktist det, och som om inte det är nog, översätter dom alla texterna till svenska! Blää. Nu står dom där på scenen med sina cheerleednig kostymer och basket shorts och hoppar runt som jag vet inte vad!:S



Jag ville inget särsillt med detta inlägg.. Hade bara lust att skriva om hur jag tyckte och tänkte om det här. Vilket är precis vad man ska på en blogg!♥
En ska till jag bara vill göra klart för er, är att jag inte tycker illa om Kevin Borg på något elakt sätt. Han sjunger ju bra och kan uppträda. Jag tycker bara inte om när folk gör om filmer till musikaler och när man översätter texter och annat skit. Det är ju bra för er som gör det, men näää detta är INGET för moi!


Önskar alla mina sötnosar som jag lämnat efter mig hemma i Solna, medans jag är uppe i Jämtland:( en underbar vecka!:D
(plus alla andra söta bloggläsare och bloggare så klart:))

/Brownie♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Men bläh skojar du ? ska han spela troy. Haha okej

-.- Nä kan förstå att du inte kollar då :P samma här har inget imot han men han kan fan inte spela troy :S

2009-07-22 @ 11:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0