HJÄLP!!

Idag har jag varit hos min kusin , (Kusinen heter Therese och hennes mamma heter Mitra)
Mitra bad oss att ta med två st resväskor eftersom vi skulle få massor med kläder som dom typ inte använt !
Så när vi kom dit åt vi först , spagetti med köttfärsås ! Sen kollade vi på alla kläder , HJÄLP vad mycket det var.
Men det var kul , jag fick en märkes jacka och en märkes blus :D och massor med tröjor, klänningar, och tre stycken skor eftersom jag och Mitra har samma skostorlek ! :D

Så nu har jag MASSOR med nya saker , kanske lägger upp bild bara på märkesgrejorna sen... Orkar inte lägga upp bild på alla saker e för lat för att göra det


PUSS och KRAM //Blondie.


Kommentarer
Postat av: iPanda

Gah lucky bastard! Vill oxå få massor med kläder XP



xoxo

iPanda

2009-07-25 @ 22:30:43
URL: http://ilynxipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0