Idag händer inte myk..

Som ni såg på rubriken så händer inte mycket här idag..:S
Förutom att jag precis har klippt lite gäslök till maten (i rabbatten) så har jag och Alex tagit lite bilder med webbkameran för att ha nått att göra..
Här kmr några av dom bilderna..

   
 Det var nog allt..


OK den här kan jag bjuda på oxå:P
..och den här..
..Haha och den här..:D
*Fniss*

Oo juste, alex & morfar har ju fixat den uppblåsbara poolen åt Alex nu.. Den e faktist ganska cool,och skulle jag vara ca 10 år yngre skulle jag gärna badat i den med honom :P


Tänkte lägga in bilder på poolen sen, men eftersom jag har en tendens att glömma bort det, så letade jag på webben och jag hittade faktist en bild..
Så det här är alltså Alexanders pool!

Take care
//Brownie♥

Kommentarer
Postat av: iLynx

Haha, vilka roliga bilder! Speciellt den där 'ha ha ha' den påminner mig om hur du brukar se ut när fu skrattar, faktiskt... Men bara lite XP

2009-07-11 @ 21:07:40
URL: http://ilynxipanda.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe fina bilder (A)

2009-07-14 @ 22:29:14
URL: http://begun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0