Jag vill flytta nu !!!

Och när du har läst det här kommer du också vilja flytta ...
Det dåliga med sverige är ju att det inte finns palmer, inte har så fina stränder osv. Jag vill flytta utomlans , men det går ju inte så då vet jag det perfekta stället som jag vill flytta till, nämligen Helsingborg !
Helsingborg ligger ju i sverige och har dom perfekta stränderna. Och tro det eller ej , DOM HAR PALMER!
Jag vet inte riktigt om det växer palmer där eller om dom är ditsatta. Men det är skitsamma kolla vad snyggt det är ..

               

                                         

                                          

                                         


Jag vill flytta NUU!! Kan inte fatta att det ser ut såhär i sverige.


// Take care,
Blondie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0