Knep och knåp tidning..

Hello:P
På sista tiden har jag upptäckt att korsord i tidningar är roligt att göra. Mäst för att man kan vinna saker ;) hehe.
Såna korsord finns ju i tex. frida tidningen. Men då finns det bara ett kryss, i wan't mooooore!! Så jag har köpt en knep och knåp tidining som den heter. Där hela tidiningen består av massor med korsord och lite annat , det finns tydligen 100 vinster i den också :P Jag vill vinna en rosa ipod. Så nu har jag saker att göra på fritiden! Nackdelen är väll att man måste lämna in alla svar ganska snart och man hinner ju inte göra typ 100 korsord på nån vecka , menmen.
Hoppas jag vinner nått,

Kram Emma.:]


Kommentarer
Postat av: laila

Har frågestund på bloggen så passa på att fråga om det är någonting du undrar, och så la jag precis ut ett budgettips! Hoppas att du gillar det :) ♥

2009-07-19 @ 14:25:07
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: iLynx

Ja, jag tänkte också på det!

När jag kommer hem från bulgarien måste vi alla träffas! XD ^^ XP



xoxo

iLynx

2009-07-20 @ 19:35:33
URL: http://ilynxipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0