Måste ''hoppa i säng'' nu!

Okej, inte hoppa i säng bokstavligen.. Jag ligger ju faktist redan i sängen med den bärbara datorn xD. Men ni fattar vad jag menar..
Imorgon måste jag upp lite tidigare än vanligt för att måla skoter-garaget. Det e nämligen så att vi ska skaffa snö skoter hit till Påsk, och morfar och vår granne (som råkade vara snickare) är precis fädiga med att bygga ett garage till den!
Jag ska måla hela garaget åt dom.. Jag skulle inte göra det frivilligt-tro mig! Men om du har sett ett annat inlägg jag gjort förut; ''TWILIGHT TIME'' så vet du att jag har lånat pengar av mormor för att köpa lite Twilight saker på Discshop.se, och för att kunna betala tillbaka ska jag jobba för pengarna. 50 kr i timmen. Så att måla garaget är alltså en del av avbetalningen!

Så jag måste dra nu!
Föresten, hittade en gammal bild av mig på datan xD

Lägger bara upp den så inlägget inte blir så tråkigt! :P

Massor med godnatt pussar på er!♥
//Brownie

Kommentarer
Postat av: Emma

Den där bilden e skit söt på dig (;

2009-07-21 @ 19:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0