Meddelande från Blondie via Brownie..

Hej! Brownie här.
Tänkte bara skriva en liten ''uppdatering'' eller vad man nu ska kalla det, om vad Blondie har haft för sig hos sin farmor.
Har snackat med henne, och det här är typ allt jag vet:

Det hon gör där är typ det vanliga man brukar göra på landet.. Fiska, bada, spela kort, precis som vi gör här i Ånn.. Åå juste.. dom brukar oxå gå ut med hundarna som finns där! (hon berättar såklart mer exakt när hon kmr tillbax).
Hon var i Ullared igår och shoppade lite-om ni inte redan vet så e Ullared lite känd (kan man säga) för att ha det billigaste plaggen och det e typ 1000-tals personer som åker dit bara för att shoppa loss!
Detta e vad hon köppte:

•Gult linne
Svart midje-skärp
Svarta mjukisbyxor
Svart Everest tjocktröja
VÅR SMS KONVERSATION:
C: Hej, e just nu i Åre (det e därför jag har teckning på mobilen) men vi e på väg hem nu.. Vad gör ni??
E: Har shoppat på Ullared. Asså det är skit billigt här:P
C: Aha ok:) Good! Skriv vad du har köpt så kan jag skriva vad du har köpt! På bloggen alltså.:)
E: OK:)gult linne, midje skärp, tjocktröja, mjukisbyxor:)
E: Å juste en mjölkchocklad:P
E: Och Hello Kitty underkläder! ;)
C: Ok:) Hehe.
C: Vilken färg på tjocktröjan, bältet och mjukisarna?
E: Allt e svart Hehe. Men tjocktröjan e en everest med vit text:)
..................
(Resten av konversationen är oviktig och ointressant)

Det här e det jag vet än så länge, men när hon kmr hem kmr hon defenitift skriva mer!.. Antar jag...

See Yahh
//Brownie (o Blondie♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0