Min stil.

Tänkte jag skulle börja skriva om vad som är just min stil på kläder (och accesoarer). Ibland kanske jag ger några tips.. Jag vet inte riktigt.. Bara på kul lixom!
                                                           ♥Vardags klänning
                                               (599 kr)
                                 Den här sommriga klänningen gillar jag verkligen!
                                 Är väldigt inne på det här ''Sailor'' modet just nu..
                                              Rött, vitt och blått = Christina LIKE!
                           Asså jag bara älskar den här klänningen på modellen,
                                      men jag är helt säker på att om jag skulle
                               prova den själv, skulle jag ändra åsikt DIREKT!
                                              Har ju inte direkt ''dröm kroppen''.

                  ♥Byxor
Dom här Jeansen för 599 kr är jag inte säker på om jag skulle har köpt själv, men av nån anledning tyckte jag ändå om dom.. Hmm, 
                                                P åminner faktist lite om chions-fast i tight modell.

                                                                             ♥T-shirt
Gullig T-shirt som är helt i min stil. (349 kr)
Synd att den kostar så myk.. Nu är det säkert nån/några som sitter framför skärmen och tycker '' Men gud, det där är väll inte dyrt, men jooo för mig är det dyrt med en
T-shirt som kostar 350 spen!! Skulle kunna få flera andra (bättre) saker för dom pengarna :S.. Men söt var den!
                ♥Kofta
En annan dyr och helt onödig sak att köpa, när man lika gärna kan köpa en minst lika fin nästan var som helst för 1/3 av pengarna, är den här koftan!
Den kostar hela 1699 kr. :O Enligt mig är detta rena RÅNET! Plus att det är sommar nu och då behövs inga varma/svettiga tjocktröjor och koftor.. Men snygg var den!

    ♥Pummps
(399 kr)
Man kan nästan alltid matcha en outfitt med pummps! Nu är jag visseligen bara 14 år och äger inte myk mer skor än lågklackat.. Men det betydre ju inte att jag inte tycker om dom!
Dom här skorna tycker jag väldigt mycket om eftersom dom passar till nästan allt.. Klänningar, shorts,  jeans.. Och t.o.m baggie jeans i vissa fall!
 (Det bästa är ju förrståss att ha tighta byxor (elr vad du nu har) på dig när du har högklackat! Den andra bra saken med dom här snyggingarna är att dom är svarta.
Visst är det läckert med andra färger också, men först och främst måste du ha ''basic'' färgen; SVART!

♦Källa: Nelly.com
Mer kommer nog redan imorgon.. Hihi, tyckte detta var skoj!:thumbup:

Så vi ses då hoppas jag!<333
♥Kram, Brownie!

Kommentarer
Postat av: sabina

Frågestund i bloggen. Vore jättekul om du ställde en fråga =)



http://sabinabergstedt.blogg.se

2009-07-16 @ 10:34:28
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0