Nu är jag i Ånn!

Tjenare allihopa!
Jag kan nu meddela att jag och min familj har kommit fram till vårt sommar-ställe i Ånn. En liten by som ligger i Jämtland.
(För mer info, checka inlägget som heter ''HEJ DÅ ALLIHOPA'').
Jag skrev i inlägget tidigare att jag hoppades på att kupén i natt-tåget skulle vara med toa och så.. Men som vanligt skulle jag inte ha hoppats för mycket :(..
Lite bilder av hur kupén/det lilla rummet kommer imorgon.. Hinner inte nu:P
Idag har jag inte gjort så myk eftersom det var första dagen, men jag har faktist sett att den här datan hade inbyggt SKYPE.

Det är ett program man kan använda för att prata med folk gratis. Man ringel alltså upp andrá personer man känner och pratar med dom. Som en telefon. Det passar mig bra eftersom min mobil inte har någon teckning här..
Det ända dåliga är att jag inte har så måga vänner där än.. Om du/ni har SKYPE och åt minstånde vet vem jag är så skriv en liten komentarer så ger jag ut mitt Skype namn :)

För att göra inlägget iallafall lite intressantare lägger jag in en bild på mig ffrån idag.. Från webbkameran.
Måste dra♥
//Brownie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0