Oj oj .

Du har rätt brownie , jag tittar tillbax på hur många inlägg jag gjort på senaste tiden. Det är 0 inlägg dom senaste veckorna. Fy skäms på mig;). Men jag ska skärpa mig och skriva lite nu. Jag vet inte riktigt varför jag inte har skrivit på så länge. Är väll lite lat antar jag !

Det har inte hänt så mycket på sistonde, jag var på grönan för länge sen , och juste ..
På avslutningsdan , glömmde skriva.. Så kände jag mig väldigt konstig. Förra sommaren hände samma sak. Det känns liksom som om jag inte kan andas, det känns som om jag ska kvävas till döds eller få en hjärtattack.
Låter lite konstigt, det är ju inget fel på mig eftersom jag har redan kollat mitt hjärta förra året eftersom jag var så rädd att det var något fel på mig. Och det var det inte!
Så mamma ringde några och läste på internet, och hon tror att jag kan ha panikångest , för er som inte vet vad det är : Man kan få panikångest när man minst anar det, man kanske är i skolan , hemma och kollar på tv. Och panikångesten gör så att man inte kan andas , det känns som man ska dö. Man har en rädsla för att dö. Fast det egentligen inte är något fel på en ...........Vilket stämmer in på mig , jag har ju inte nått fel på mig, det har vi ju kollat. Så jag antar att jag har panikångest då :P! Jag har hört att bloggaren Blondinbella har panikångest , hmm , undrar hur hon hanterar det.

Jag vill liksom ha alla tips om hur det ska gå bort :( Det är skit jobbigt att inte kunna andas. Nu har jag blivit beroende av nässprej också :P
Jag har lånat en bok nu som heter 'ingen panik'' skriven av Per Carlbring och Åsa Hanell. 

                                                                  

Boken ger en kognitiv beteendeterapi som ska hjälpa. Ni får hålla tummarna för mig .
Hoppas boken hjälper, :) Och föressten visste ni att 200 000 svenskar lider av panikångestattacker.....


ursäkta att jag inte skrivit på så länge ;)

//PUUUUUUUUUSSAR Blondie.♥


Kommentarer
Postat av: iPanda

Stackars dig! Du måste chillaxa Emburr(?). XP



xoxo

iPanda

2009-07-01 @ 16:16:07
URL: http://ilynxipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0