såklart-.-

På sistonde har jag varit så glad för att min hud som brukar vara täkt med röda finnar har blivit mycket bättre,
den kanske har blivit bättre eftersom jag inte haft nått smink på mig. Men nu helt plötsligt har min hud blivit skit dålig . Jag hade typ inga kvar och nu har min kind blivit helt full av dom :( Fattar inte varför... Jag antar att det är min vanliga tur eftersom skolan börjar snart. Då e det såklart att min hud inte ska vara bra :@

Jaja hoppas den blir bättre snart ....hehe

//Emma. :(


Kommentarer
Postat av: Emma

Samma hära :S finnarna och allt sånt kommer tillbaka nu.. de var ju borta under sommarlovet.. visst, jag har haft några få men endå..

2009-08-05 @ 11:59:36
URL: http://begun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0