Shopping

Jag har varit borta och då åkte vi till Ullared till gekås, EN SKIT BILLIG AFFÄR!!!!!!!
Och när jag säger billig menar jag billigt!
Här kommer bilder på sakerna jag köpte där, och vad dom kostade ;

 Diadem , 29 :-


 Everlast mjukisbyxa, 99 :- (samma sak som
vanliga mjukisbyxor fast korta under knät, så man slipper dra upp dem.)


Tantväska som man brukar kalla det ;) 69:-
Så här ser den ut innuti =
....

Gult linne 39:-

 Hello kitty trosor två st 29:-

 Svart midjeskärp 29:-

Everlast tjocktröja 169 :-




Det var det jag köpte där , sen när jag kom hem hade mamma köpt ett par grejer också . Här kommer dom :P  :


 Ica maxi skor öppen tå, 69:-

 Gult linne lindex , vet inte vad den kostade :P

Vanlig gul t-shirt new yorker, vet inte vad den kostar heller...

 Klänning Lindex 79:50 :-

Nattkläder från H&M vet inte vad den kostade för pappa köpte den till mig :)

 Peace t-shirt från new yorker

Rosa tröja från indiska.

 Ballong linne från Indiska.

Vanliga springskor från Pappa köpt i
stadium.

  Örhängen indiska 25:-





Sådär det var nog allt :)  Jag har verkligen mycket kläder nu =P

Det ända som jag vill köpa nu är convirse skor.. Men det har jag inte pengar till en.....

CIAOO // Blondie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0