Twilight time!!!

Yes!!!!! Äntligen!
Igår kväll visade jag min mamma och mormor alla Twilight saker jag ville ha från hemsidan
discshop.se. Bl.a lite T-shirtar, posters, armband o halsband, tjocktröjor o.s.v.
Men det var 2 saker jag verkligen fastnade för; nämligen en Twilight tjocktröja och ett halsband som heter ''Rosalies halskedja'' (se bild nedan↓).
Det dåliga är att allt där är så dyrt. Jag menar, 150 kr för att par armband gjorda av gummi som det står Twilight loggan på.. Hmm :S
Iallafall så kostade tjocktröjan 499-: och halsbandet 249kr (totalt 748 kr) och jag försökte desperat komma på ett sätt att ha råd med båda sakerna (jag har bara 200 kr på mitt konto just nu).
Mormor var då så snäll att hon erbjöd sig att låna mig pengarna som jag kunde avbetala med tiden..
Det jag beställde ser ut så här:

•''Rosalies halskedja''
•På tjocktröjan står det: ''I dream about being with you forever''

Det tar ca 3-4 arbetsdagar innan dom kommer, så dom kmr väll vara här runt tisdag eller onsdag antar jag:) Tar bilder av hur det ser ut på mig sen!! :D

Nu om nått helt annat.. Vi ska åka till Åre vilken minut som helst så jag måste nog börja avrunda detta inlägg, men jag skriver mer när jag kommer hem :)
SEE YAH!!!
//Brownie
P.S: Blondie hälsar så myk. Eftersom hon inte har nån data hos sin farmor kan hon inte skriva inlägg själv!

Kommentarer
Postat av: iLynx

Åh, jag har alltid älskat Rosalies halsband, men jag har tyckt att det är lite dyrt! Och dessutom kan jag inte bestämma om jag vill ha Alices halsband eller Rosalies, men jag gillar det mer! Så du måste lägga upp bild när du har det på dig så jag kan se hur det ser ut XD

Tjocktröjan är också fin! Jag älskar texten, samma som på mitt halsband! XD Men jag är mer t-shirt typen tror jag XP Glöm inte lägga upp bilder sen! XD

2009-07-10 @ 11:57:05
URL: http://ilynxipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0