The visit from gran..

Hello!
Idag är dagen jag kommit hem från Ånn (i Jämtland)! Vi kom hem vid 06.00 tiden, och då gick jag och lade mig nästan direkt (var vaken ca 40 min och läste en Julia tidning med temat Twilight, plus såg lite på teve!!). Men nu är jag hemma hos mina halvsyskon Michael och Emma. Jag vet att jag har nämnt dom förut.. I alla fall, så är jag, min brorsa Alexander och mamma här för att träffa farmor Christiana. Hon bor igentligen i Nigeria, och lite i USA där mina kusiner bor, men just nu är hon på besök i Sverige. Det är ganska kul att behöva snacka engelska hela tiden med henne eftersom jag inte brukar göra det i vanliga fall (förutom i typ skolan, när man sjunger låtar och när jag läser mina Twilight böcker O.S.V). Förut när jag var mer med min pappa brukade vi prata det nästan jämt, så vi skulle vänja oss men nu händer det som sagt inte så ofta längre..
♦För er som inte vet/fattade det, är min pappa från Nigeria (jag, Michael och Emma har samma pappa men inte samma mamma. Alexander är oxå min halvbrorsa, men på mammas sida. Han bor med mig, till skillnad från Michael och Emma.). Pappa bor i Sverige (skilld från min mamma) och därför måste jag prata engelska med min farmor eftersom hon oxå kmr från Nigeria och typ inte kan någonting på Svenska!♦

Julia tidningen. (detta är inte Twilight numret, men jag kunde inte få tag på den)!
Take care♥
//Brownie!!

Kommentarer
Postat av: iPanda

Välkommen tillbaks till stan ;)



xoxo

iPanda

2009-07-28 @ 22:42:54
URL: http://ilynxipanda.blogg.se/
Postat av: Henny :)

fin blogg :)

2009-07-31 @ 13:24:19
URL: http://hennnymarialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0