Visiten i Åre:

Shoo :)
Nu är jag hemma från Åre (var hemma för ca 1 och en halv timma sen, men jag åt innan jag började skriva på detta inlägget).. Var nämligen där idag för att handla lite, men även titta i affärer och hämta ut mitt paket från posten (ni vet, mina Twilight grejer.. Dom kom i Onsdags, men man behövde hämta ut dom i Åre, så vi hämtade dom först idag).. Jag blev lite besviken.. Asså det jag köpte var ju fint, men det såg myk bättre ut på skärmen på datan, men jag gillar det såklart skiiiiit mycket ändå:D! I alla fall, så gick vi runt lite på torget och inne på stationen (som är väldigt ny) där dom nu har massor med affärer och sånt.. Men en sak måste jag säga.. Det är såå jävla dyrt i Åre alltså!!! Såg en tjocktröja i en affär (som inte alls var nån speciell, eller var ett märkes plagg) och den kostade 1000 kr. Visst kan man hitta plagg som kostar så myk och som är värt pengarna, men grejen är att typ 80 % av alla klädes plagg o.s.v i Åre ligger runt den pris klassen! :S
Antar att det är för att det alltid kommer så mycket turister dit och annat rikt folk hela tiden!

Det är ungifär 3 mil till Åre från Ånn och hela vägen dit och typ halva vägen tillbax satt jag och Alex i baksätet och sjöng med min Miley Cyrus CD..
Haha, han kan texterna lika bra som jag juue:P Det är skit gulligt att höra honom sjunga på engelska!!

Bilderna på mig med mina nya favo plagg/accesoarer ;P
(Twilight tjocktröja och Twilight halsband)


                                          ''Rosalies halskedja''
 

                                              Twilight tjocktröjan
 
Övriga bildert från visiten i Åre:

Jag & Alexander på torget<33

        Vill ha dom här mjukisbyxorna! Hade inga pengar med mig,
                 men nästa gång vi åker dit blir dom nog köpta!
                                   (Dom kostade 299 kr).



             Haha, jag o brorsan testar ''coola'' kepsar!:thumbup:

 På torget (framför ''Åre bergbana'').

Nu ska jag gå ut ett tag:)
Föresten, imorgon ska vi fiska om det blir bra väder! Håll tummarna för oss att det blir lika soligt imorrn som det var idag!♥

xoxo Brownie♥

Kommentarer
Postat av: Marisa

OOOOOOMMMMGGGG!!! fan va snygg tröjan va! så jävla avundsjuk!

Har tänkt att köpa en twilighttröja i typ evigheter nu men kan inte bestämma mig för vilken jag ska ha

:\

ni får ha det så bra<3

2009-07-18 @ 21:09:06
URL: http://missmichi.blogg.se/
Postat av: iLynx

Åh! Jag bara älskar dina twilight-grejer! För jag hade velat beställa dom förut men ville se hur dom ser ut, och nu har jag det! Åh, jag älskar verkligen halsbandet! Men också tjocktröjan, åh! ^^

2009-07-19 @ 16:17:44
URL: http://ilynxipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0