VAAAAAAAAAAARMT

Visst är det skönt med sommarvärme , men är jag den ende på jorden som inte gillar när det är 35 grader ute ?
Det kan vara okej om det blåser lite , men nu gör det inte det *pust*
Just nu sitter jag och kluddrar i en gammal frida tidning och försöker lösa ett korsord, som inte funkar så bra ;)
Jag har en fläkt brevid mig på högsta möjliga hastighet , men är endå skit varm. Nåja XD

Å juste , jag kommer att åka bort den 6/7 i en vecka , jag ska hälsa på min farmor som jag inte träffat på flera år tror jag.
Min syrra kommer med och min pappa + kusin . :P Min farmor har två st Chihuahuor och min kusin har en pitbull , haha hoppas dom hundarna funkar ihop , ett muskelpaket med två små råttor som min pappa kallar dom .
Det ska bli kul hoppas jag. Fast jag inte kommer att kunna bada :(

Christina kommer också åka bort typ samtidigt som jag. Så det kommer inte bli något bloggande på en vecka.
Jag kommer hem före christina och då ska jag ta hand om Pärlan, hennes underbart söta kanin :)
 Det ska bli kul att passa pärlan , även fast man inte gör så mycket där, kanske går ut med honom i koppel lite!!


De va allt för idag , kram kram på er alla / Emma.♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0