2/5

Hej tänkte bara berätta hur min dag har varit..
Emma sov ju över hos mig eftersom det blev så sent igår på tjej middagen. Jag bor typ granne med Felicia så istället för att ''E''/blondie skulle gå hem den långa vägen ensam 23:00 på natten så kunde hon bara sova hos mig! Vi somnade 05:00 och vaknade 11:30 typ.. Vi skulle träffa Jasso, Felicia, Lisa och Noppin men vi blev så sena att Noppin precis skulle gå när vi kom. Vi kom 15.30! En och en halv timma efter att vi skulle träffas. Men vi blev bara så sena för att vi först skulle göra klart lite saker i bloggen, sen äta lunch, sen göra oss i ordning. Plus att jag tappade min näs pearsing när jag sov, så vi fick leta efter den i evigheter oxå! Jag hittade den bakom sängen. När jag hade tvättat av pearsingen och försökte att sätta in den igen så blev allt bara fel! Hålet hade växt igen lite och jag försökte trycka igenom den.. Hålet blev konstigt snett och aaaaaaaaaaa allt blev jobbigt, men som tur va så fick jag in den tillslut i rätt hål!!
Iallafall så tog det jätte lång tid.. När vi äntligen träffades solade vi oss i Skytteholmsparken och gick sen till Solna Centum. Där checkade vi in solbrillor på H&M:
 
Lisa 
  
Blondie,Brownie,Felicia,Jasso o Lisa.

 Jasso o Felicia.
                                
Sen stängde typ alla affärer. Blondie gick hem och vi andra gick till Mc donken ;) och köpte en Mc Flurry! Sen gick vi hem till Felicia och vaxade hennes ben + armar (!!!)Haha, hon hade fått det i födelsedags present! Det gick inte lika bra som vi tänkt och hon hade typ inget hår som behövdes vaxas, men det var kul i alla fall!! :D

DAGENS OUTFIT:


1.Vitt linne (kommer inte ihåg vart jag har köpt den),
2.Röd kofta från Gina Tricot,
3.Mörka baggy jeans fårn G-STAR (dom e inte sådär korta, det är bara jag som har dragit upp dom),
4.Svarta Fred Perry tyg skor. (Lite trasiga där framme vid tån..Jag vet! Men jag ska laga dom eller köpa nya)!


   
Lite mer närbild på byxorna och skorna...

Vi ska sola igen imorgon! Säger till om jag blir mer brun.. Inte för att det spelar nån roll :P
// Brownie! ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHA fina bilder på oss da :P <33 love u 2

2009-05-02 @ 23:37:54
URL: http://galnaste.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0