Bilder:

För ganska länge sen skrev jag ju om när jag, Blondie och andra Emma var på Gina Tricot för att testa kläder, då hade jag inte tid för att lägga in bilderna.. Här kmr dom nu iallafall :) Kommer tyvär inte ihåg priserna.. :


Emma.S ♥


Blondie ♥

 
Jag.. Hehe, jag tyckte om klänningen, men inte hur den satt på mig..


Den svarta kjolen har jag köpt, fast i färgen grå! :P
Den vita och rosa randiga toppen är en ''body''. Alltså en sån som ser lite ut som en badräckt och kan knäppas upp nederdelen..
Den vita klänningen var en storlek för liten, så den satt lite trångt upptill, men annars tyckte jag den var jätte fin :)


:D
----------------------------------------------------------------------------------
Jag var med Emma/Blondie och Marisa o tittade på kläder för några dagar sen, då tog jag lite bilder. Glömde lägga in dom direkt (som vanligt) så jag gör det nu..

Cubus.
Den var inte så snygg på mig, ärligt talat så såg den lite tantig ut..:(
Eller.. ää jag vet faktist inte vad jag tycker!





Gina Tricot.
Ganska fin faktiskt.



Gina Tricot.
Svarta tight..


 
Gina Tricot.
(klicka för större bild)

Det var allt för inatt :D
Ha det gött ;)! // Brownie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0