Brostugan

I fredags var jag(blondie/Emma) , amanda, kusinen Therese och pappa i brostugan för att fiska :P
Jag vaknade klockan nio. Fasst det var lite onödigt att gå upp så tidigt eftersom vi inte kom iväg fönns nästan 11 , och jag som älskar att sova så mycket!

På vägen till brostugan bjöd pappa oss på hamburgare på mcdonken.Jag åt en chicken burger , mumms. Vi var ju 4 st men fick 5st pommes. Haha så en gratis blev det.
Lite senare var vi framme vid brostugan.....
 Jag älskar att fiska så jag var glad. Det känns faktiskt lite konstigt att kliva ut på en smal brygga som guppar samtidig som man ska gå. Men de gick.
Det tog faktisk inte så lång tid för mig att få fisk :P Jag fick en vitfisk , vet inte vad den heter. Vi hade bara 2 st fiskespön så vi fick turas om.. I slutet av dan hade jag fått 2 fiskar , pappa 0 :) Therese 1 och amanda 3st.
Det var skit kul iallafall. Fast jag rekomenderar att fiska lite mer på sommaren eller när det inte regnar eftersom man inte fick så mycket fisk och man frös .Här kommer bild på våra fiskar höhö :



//Kram, Blondie. 




Kommentarer
Postat av: Brownie

Hallå den fisken var väl inte vit..??

Kan tänka mig att det var en Aborre.. Eller!??

2009-05-25 @ 18:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0