150-dagars festen...

Har precis tittat färdigt på Greys Anatomy och jag tänkte igentligen inte skriva ett till blogg inlägg ikväll, men sen kom jag på att vi har lovat att lägga in bilder på oss under 150-dagars festen!
Innan jag gör det ska jag bara berätta lite kort om ur allting gick:
Vi började 08:30 och behövde inte arbeta på hela dagen.
I början tyckte jag att vårat tema var ganska OK. Men sen när jag såg alla andra klassers tema, så ändrade jag uppfattning direkt.. Några var Hippies, några hade jultema, några var typ 60-70 tals tema och några hade världstema (alla elever ska vara varsitt land) O.S.V.. Som att äns 9 åriga ungar vet vad ''stekare'' betyder!! Om jag hade fått välja ett nytt tema, så hade jag valt något roligare som nördar, eller kanske pyamas tema. Det skulle väll vara kul!?? Gå runt i skolan i pyamas med en nalle i famnen! :P
Vi får veta resultatet imorgon.
I alla fall så såg vi ut så här:
våran mentor Lovisa var utklädd till Musse Pigg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0