Fredags kvällen i Kungsan :)

Hej hopp! Just nu är det Melodifestivalen som visas på 1:an. Men vem tittar igentligen på de?.. Ok jag vet att det är många som gör det, men inte jag iallafall ;) ♥ ( Mamma och brorsan kollar).

Så jag tänkte passa på att skriva om gårdagen:
 Igår åkte jag, min mamma, min lillebrorsa, mina halvsyskon Michael och Emma och deras mamma till Kungsträdgården för att se på Rix FM festivalen (jag föredrar The Voice, men men..). Det var sådär kul..
 Jag, Michael och Emma trängde oss fram i publiken tills vi var typ 3 meter ifrån stängslet. Sen kom även Michaels 2 kompisar Olivia och Frida tror jag att dom hette (verkligen sorry om det var fel namn). Vi stog där ett tag, men tillslut pallade jag och Emma inte att stå där längre så vi gick ut ur folkmassan och satte oss på en bänk intill medans vi väntade på Michael och han kompisar. Då träffade vi mamma och Alex (min brorsa). Alex frös och var jätte trött, så dom gick sedan hem..

BILDER:

<---- Kungsträdgården.


                                       Alexander på bussen :) SÖT ELLER VAD!???
 -------------------------------------------------------------------------------------

  Några okända människor :P       Dansarna Ragdolf         Nån annan..Kim(?)


                     Alkasar                                            Alkasar
(pallade inte stå där tills E.M.D och Måns + alla andra som är lite mer kända uppträdde)

(Jag vet att det står där uppe: December 2001. Men jag orkar bara inte fixa det..)
Kanske lägger in videor sen oxå.. Om jag gör det så lovar jag att lägga in videon när dans gruppen Ragdolf
(har absolut ingen aning om hur de stavas. Skriver bara hur det låter) dansar..
Dom är fullständigt AS GRYMMA!!! ;)
--------------------------------------------------------------------------------------



Alex o Emma :)   Alexander låssas sjunga med i låtarna på Melodifestivalen♥

// Your favorite ;) Brownie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0