Glömde nämna..

Hej Brownie här!
Tänkte bara säga att Alexander min lillebrorsa fyllde 5 för inte så länge sen(24/4). Av mig fick han (för han gillar att pyssla) ''Gör dina egna stuttsbollar'' från Leksaks affären i Solna centrum. Sen fick han ett vitt och ett svart hårband från Glitter, för han har ganska långt hår! ;)
Men det jag var mest stolt över va min spiderman kudde som jag har jobbat med i evigheter på syslöjden. Jag har fått många komplimanger och positiv kritik från mitt jobb så jag tänkte bara visa den :)


  
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Han hade 3 kalas. Ett på sin födelsedag. Ett dagen efter för släkten och andra nära och kära, där b.l.a Blondie och hennes mamma + syrra va med. Och ett sista med hans dagis kompisar.. Tänkte visa bilder på hur kul dom hade, men så kom jag på att jag inte ville lägga ut bilder på andra föräldrars barn utan tillåtelse, så här kommer en bild på själva lokalen:
 Det heter ''Friska barn'' och ligger i Bromma. Barnen fick leka och ha kul med lekledarna som håller koll på dom i typ 1 timma. Senare blev det glasstårta (fick ta med oss själva för dom tycker inte att barna ska äta onyttigt. Bara typ frukt och russin :S) Sen öppnade han sina presenter, och sen va det slut. Hela kalaset var i 1 och ½ timma. Alla hade jätte kul.. t.o.m jag och blondie.Hehe..(Blondie fick följa med för jag pallade inte vara ensam med alla småbarn plus föräldrar)!!

Ha det gott.. Igelkott ;)
// Brownie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0