GRÖNALUND ! :)

Vi var ju på grönalund i går .. Det var skit kul. Vi åkte dit med ilynx och ipanda och Hanna! Ilynx pappa skjutsade oss dit.
Jag ,Brownie och ilynx köpte guldkort. Och såklart som vanligt blev jag skit dålig på bilden -.-
Jag blundade på bilden haha! Brownie blev inte heller nöjd med sin bild, för att dom tog nerifrån på henne, och ilynx blev bra tycker jag iallafall :) Den första karusellen var nästan roligast eftersom man inte hade åkt på ett år :)
Vi var där rätt länge, från 11.00-19.00, ipanda blev tvungen att gå före oss, hon skulle på en fest. Vi har en vidio från karusellen bläckfisken som vi kanske lägger upp senare.
På vägen hem då vi satt och väntade på tunnelbanan pratade en skumm kille med brownie. Han mummlade och frågade var brownie bodde...så när tunnnelbanan kom sprang vi alla flera vagnar bort så skummisen inte skulle följa efter oss!
När jag kom hem mådde jag nästan lite illa. Jag hade ätit väldigt mkt. en jätte klubba, korv me pommes. munkar och läsk m.m. :P hehe så ni kanske förstår varför jag mådde lite illa XD

å juste.  Ilynx och brownie provade att åka den nya karusellen på grönalund. '' insane'', den verkade så himmla läskig så jag vågade inte åka den. Jag hatar att jag är så feg . Så jag och Hanna var tvungen att gå tillbax genom kön och ut igen, minst 5 människor sa att vi va fegisar . Haha det stämmer faktiskt :(
Men jag har bestämmt att jag ska prova insane och extreme nån gång under de här året :P Hoppas jag gör de.

// Puss , Blondie.♥

Kommentarer
Postat av: iPanda

Haha pratade en skum gubbe med er på väg hem? Ni måste berätta om det på måndag XP.

2009-05-23 @ 22:58:27
URL: http://ilynxipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0