Morgondagens outfitt+lite till :)

Har precis tittat på Gossip Girl och Wipeout så nu tänkte jag bara skriva lite om min dag + ett köp av en jacka:
Idag har jag och Alexander varit i Centrum för att köpa Mc Donalds. Sedan tog vi med oss maten till kaninklubben för att äta den där. Jag,Alex,Pärlan(min kanin) och Rabbe(Malins kanin) mös inne i hagen samtidigt som kaninerna åt goda maskrosblad och morötter och vi åt Mc Donalds :)
                         Senare kom Malin oxå (Rabbes ägare) :)
På slutet av dagen började Alex öga att klia och bli SKIT svullet! Vi gick hem på direkten och tog mina pollen allergi ögondroppar. Vi börjar misstänka att han oxå är pollen allergiker!
                         SÅHÄR SÅG STACKARN UT :(
  Han är fortfarande lite svullen, men det gör inte ont längre!


Föresten, jag glömde berätta om mitt köp av en vår jacka. Priset var från början 300, men eftersom det var 30% rea kostade den bara 210 kr.
         Det fanns i färgerna ljus blå,svart,grå,röd(tror jag).
Som ni kan se på bilden nedan så valde jag röd :)

(Klicka för att få större bild)
Kanske inte var världens snyggaste, men jag har bara min skinnjacka annars ;)
                                    (Detta blir även min outfitt imorgon)
// XOXO.. Brownie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0