Nervöst

Imorgon  Fredagen den 8/5 Fyller jag år , Vi ska sluta 13.30 , men eftersom jag har en bokad tid hos frisören så slutar jag vid lunch istället...SKÖNT!
E nervös inför frisörbesöket  , ska färga håret blont. Men när vi va där och bokade tiden för ca. En månad sen sa hon att det kunde bli lite kyckling gult , isåfall om det blir det ska jag såklart lägga en toning över. Vägrar att gå till skolan i fult gult hår . Och jag ska också sitta där i 5 timmar eftersom jag har rätt så tjockt hår. Nåja får ta med typ 10 böcker under tiden :)
Håll tummarna att det blir bra då , :)

Efter frisören ska Amanda min syrra få reda på om hon är allergisk mot pälsdjur, Tänkt vad hemskt om hon e det . Då blir det ingen ny hund+ så måste vi nog sälja våra katter. 
Vi får väll skaffa en vandrande pinne eller nått...
/ Blondie
. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0