Otur+Tur dag!

Idag har det varit en konstig dag. Många bra och dåliga saker har hänt!
Okej.. Tre saker har hänt, men det är ändå nått att skriva om ;)

1.Först så har det hänt en HEMSK SAK: Mina Koss hörlurar har gått sönder! Första paret jag fick,fick vi byta ut för att Pärlan, min kanin bet sönder sladden efter bara typ 1 vecka. Sen efter typ 1 månad med det nya paret så hände samma sak igen, fast jag lyckades rycka ifrån dom i sista sekunden så det blev bara ett litet hack(dom funkade endå).Men nu på NO lektionen råkade dom fastna någonstans och dom gick av helt! 



 För er som inte vet hur Koss hörlurar ser ut:

Jag har röda oxå, precis som på bilden :P

Den andra braiga grejen var att vi... *hehe* åt pizza idag ;) Det var flera år sen jag åt en Pizza med bara skinka och ost, så jag tänkte att jag kunde prova på det igen. Var ganska sugen på det :P

Men den tredje och mest bästa var att min pappa ringde mig för första gången på typ 2 år! (Vi har inte setts på typ 3 år, så det här var värsta stora grejen för mig!) Jag blev jätte chockad och visste inte hur jag skulle reagera. Vara arg för att han inte ringt, eller glad för att han äntligen gjorde det nu! Jag valde GLAD! 
PIRRIGT!

Lots of LOVE
// Brownie <33

Kommentarer
Postat av: Marisa

De e skitdålig kvalite på såna där Kosslurar. Brorsans och kajsas krasade också :( Sjukt dåligt :\

Kram på er <3

2009-05-14 @ 22:05:36
URL: http://missmichi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0