presenter:)

Marisa och Christina (brownie) sov ju över hos mig igår till idag.
Vi var uppe sent , till klockan 5 eller mer..
Vid ca kl. 4 kom Christina på att hon hade en present som hon skulle ge till mig :D
Jag öppnade dem.
Först var det ett stort sött kort från henne där hon sa grattis ♥ Sen öppnade jag presenten , jag blev skit chockad det var så himmla mycket saker. Jag fick massor med lancome smink , Läppglans , Ögonskugga i krämform, Två mascaror , en vanlig mascara och en vibrerande. Ni kanske inte fattar vad jag menar. Men mascaran vibrerar 'rör på sig' så sätter man den mot ögonfransarna och så gör den allt jobb höhö !:)
Sen fick jag ett par vita tights som jag verkligen var i behov av eftersom minna gamla var sönder.
Och slutligen fick jag en jättefin tröja med fåglar och paljetter på som jag ska ha på mig imorrn i skolan :)
Tack så jättemycket till Christina, Christinas mamma, och brorsa.
Här kommer bilder på tröjan, tightsen och sminket ;







 
Puss/ Blondie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0