Snabbt inlägg:

Hej det är Desperate Housewifes på 5:an just nu. Vilket jag ÄLSKAR, hehe!
Har följt serien ända sen första avsnittet! Just nu får man veta att Edie är död.. Så nu måste jag rappa på med skrivandet. Idag var jag med Emma/Blondie och andra Emma, kallar henne ''S'' eftersom hennes efternamn börjar på det.. Iallafall så gick vi till Centrum och tittade på behåar till ''S''. Hon köpte en svart (orkar inte beskriva mer) på H&M. Sen drog vi till Gina Tricot. Där prövade vi lite kläder. Lägger upp bilder imorgon.. Eller senare! NU e jag hemma om måste plugga till SO provet imorgon som jag typ kan 40% om!   :S

SES IKVÄLL eller IMORRN!
// Brownie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0