SORRY / Brownie!

Värkligen sorry att jag inte har skrivit på så länge, men jag har haft så fullt upp på senaste tiden..
Men nu ska det bli lite ändringar här! :P OK detta e lite om vad som har hänt nyligen:

I tisdags var jag ledig hela dagen för att shoppa loss för 1000 kr från morsan i födelsedags present och 250 kr i present kort på Gina Tricot :D

Först lämnade vi Alex på dagis, sen åkte vi in till stan och tänkte igentligen äta frukost på Mc Donalds först, men ångrade oss för vi inte var särsillt hungriga. Vi började med Åhlens City och där hittade jag en jätte söt bikini i ''bh form''. Rosa med vita prickar :). (glömde lägga in bild på den, men gör det sen.. LÅVAR.)
Sen drog vi till H&M där jag hittade en klänning, en bh och söt vit fin tröja!
Bilder:
 
Tröjan! Vet att bilden e sne, men jag pallar inte fixa.. :S


Mörk blå klänning från H&M.


Bh


Sen gick vi in på Sko Punkten och köpte skor. 3 för 2! (det ingick inte i mina 1000 kr)

Gula ballerina med band på sidorna och rosett 200 kr
Köpte ett par gladiator sko (svarta) och ett par andra vita skor som man bara kunde sticka in fötterna i jätte lätt
(vet inte hur jag ska förklara bättre) men dom har jag glömt lägga in bild på.. Sorry!


Vi gick in på Vero Moda där jag hittade ett par vita shorts och ett vitt vanligt långt linne:



A, det var inget speciellt med den, men jag tänkte att det är bra och ha.. xD


Efter det så gick vi in på Gina Tricot och köpte 2 midje kjolar, ett par korta shorts och en gul tunika.


Grå. 200 kr.
Om du undrar vrf jag har klippt ut massa saker, så e det för att jag blev lite misslyckat ful där ;) :P



Ljus blå, ser ut som jeans tyg. 250 kr (tror jag)


Myk gult! Hehe.. 149 kr.


korta tights. vita.

Sen åt vi på kungs hallen och som vanligt tog jag kina mat! hehe:P

----------------------------------------------------------------------------------

15.30
var jag på Kanin klubben och blev intrvjuad tillsammans med dom andra medlemarna av tidningen KP. Hehe jag vet, det är en tidning för mindre men ändå :P
Dom ville veta saker om oss och kaninklubben för att sedan göra en artickel om det i nr 10. :)

-------------------------------------------------------------------------------
Idag hade jag,emma och racel vatten krig i plaskdammen i skytteholms parken :D (anna tittade på)!
Det var SKIIIIIIT kallt, men ändå jätte roligt! Lägger in bilder sen.. Orkar inte nu!!!

Nu ska jag titta på Twilight (igen) haha har sett den 10 gånger på typ 5 dagar :)!! Den äger verkligen. Ska även köpa boken på engelska snart!

Det var nog allt!
Hejjjj dååå!

// Brownie♥


Kommentarer
Postat av: iPanda

Hehe har du kollat in vår blogg för iLynx har lagt upp bilderna XP

2009-05-31 @ 14:26:58
URL: http://ilynxipanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0