Syrran kom.

Idag hade vi halv dag!! Vi slutade 12.00 direkt efter vårat SO prov i Geografi. Det gick ganska bra.. Tror jag får ca 80% rätt.. Dåligare än jag hade förväntat mig, men som tur va så har vi inte betyg än förens efter sommar lovet! Efter kom syrran Emma (inte blondie) ;). Vi gick in i Centrum för att köpa en glass var. Scyssta Emma bjöd eftersom jag bara hade 4 kr med mig!
Emma tog en Magnum Strawberry White. Jag tog Cornetto med chocklad! Mmm yummy ;)


Föresten glömde berätta att jag och Blondie ska på Gröna Lund imorrn (vi e lediga från skolan) med ilynx och ipanda. Vi ska även köpa guldkort som förra året! :) Om vi har tur så har ipanda lyckats övertala hennes föreldrar att oxå göra det ♥ !!
                                          
Ciao
/ Brownie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0