Tips

Hello everyone!
Jag tittade precis på vakna med the voice!  Elin Kling var med.Hon gav några nya mode tips..
För det första så har det tydligen blivit inne med spetsiga skor igen.
Sen ska man ha, istället för kjolar shorts.
En till sak som har kommit tillbaka är axelvaddar (jag tycker inte så mycket om det, men det är tydligen trendigt nu.)..
Man ska också checka in H&M under Juli månad. En massa kändisar har designat t-shirtar åt H&M. B.l.a Cindy Lauper. Jag tror att jag har missat lite av det dom snackade om, men jag har glömt. Annars kan man ju bara gå in på The Voice.se och cheka in hennes blogg..

En sista sak: 7 Juli skulle Flo Rida komma till sverige på Terol i gröna lund!!!!
// Brownie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0