Twilight :D

OMG! Jag vet att Emma redan har skrivit ett inlägg om Twilight, men det får vara så, för att jag måste bara skriva om det just nu:
Har precis tittat på Twilight för första gången hemma hos Emma.
(Jag vet.. Skiit segt att se den först nu, men jaja..)
Jag förstog redan innan att den skulle vara bra. Men att den skulle vara såå bra ;)
 hehe! Det visste jag inte!
Det handlar om en 17 årig tjej som heter Bella som flyttar till sin pappa i en liten stad som hette ''Forks''. Hon träffar en kille vid namn Edward men vad hon inte vet är att han är en vampyr. Tillslut får hon reda på det och dom blir typ kära.. Aja om ni inte har sett den så gör det NUUUUUUUUU!
(även om dom flesta redan har det).
Rekomenderar verkligen.. Beviset på hur bra den e, är att våran kompis Marisa har sett filmen 15 gånger och läst alla 4 böcker (håller på att läsa ut 1:an på engelska nu oxå)!!


Iallafall så  e jag,emma och marisa i Amanda (emmas syrra) s rum och slappar..  Innan det var vi (som jag nämnde innan) på bio och såg ''17 again''. Emma fyllde ju år 8 maj och vi firade det först nu. Emma bjöd!
Hemma hos henne åt vi mat och mumsade på tårta. Lägger in bilder sen!
     
 ZAC <333
                           
   ROBERT <333
Zac Efron från ''17 again'' och Robert Pattinson från ''Twilight'' är såå snygga!! :P

Ska göra ett inlägg om Jonas Brothers snart! Om ni undrar varför så är det för att jag fullständigt ÄLSKAR DOM!!!!
Har gjort det ganska länge nu, i några år. Men jag har bara inte nämnt det förut :)
Min favorit är NICK JONAS!!! Om du oxå gillar dom, vem är din favo??

Skriv/komentera till oss när som hellst :)
// Brownie ♥

Kommentarer
Postat av: ...

hej, jag har sett twilight 22 gånger och har läst alla böcker och ska börja på första boken snart igen :P, jag gillar också jonas brothers jag gillar nick och joe<333:D, jag och en kompis ska snart se 17 again (båda är jävligt snygga!!!!!)

2009-05-29 @ 20:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0