23/5

:) HEJ alla bloggare och blogg läsare där ute! ;)

Just nu tittar jag på ''Jump in''. Det är Corbin Bleu som har huvudrollen.
   ( klicka för större bild)
Det är väldigt bra! (visst e han snygg oxå :P)
--------------------------------------------------------------------------------------

 Igår gjorde jag kladdkaka och den blev faktist god. Det ända dåliga var att jag hade den i ugnen nån minut för länge och allt ''kladd'' försvann, så det blev inte direkt kladdkaka utan mer som vanlig choklad kaka!
Men jaja, det gör inget.
Bilder:




 
(jag o alex träffade en katt igår som inte kunde sluta följa efter oss)
---------------------------------------------------------------------------------
Föresten, jag har installerat in en sak så att man kan lägga in smilisar i våra inlägg  :P

fick det av: en tjej som heter Elin!

några smilisar:
:tired: :cool: :love: :question: :rolleyes: :thumbup: :D

Aja nu ska jag titta på resten av filmen :)

Lots of lööve
// Brownie ♥

Kommentarer
Postat av: Tara

adda mig på msn så kan jag berätta till dig :)

2009-05-23 @ 11:18:43
URL: http://mamasitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0