Stickningsgraffiti?

Ni vet reklamen , där dom försöker göra gatorna finare med att virka eller sticka som graffiti på stolpar för att göra dom snyggare?!
Svårt att förklara om man inte sett reklamen.
Och det har jag fått reda på att vi ska göra på syslöjden i skolan!
Fast vi ska sätta fast stickningarna i skolan. Hm , undrar hur länge dom sitter kvar där innan dom rivs ner. :/

Skulle bli ganska sur om jag virkar något svårt, och så tar någon sönder det. Well, bara jag får ett bra betyg för det :P Jag jobbar ihop med brownie.:) Och vi sattsar på HÖGT betyg, synd bara att vi har så kort tid på oss att få arbetet klart -.-

För er som inte vet hur sånna stickningar ser ut










Vet inte om det är värt allt besvär att göra detta, tycker inte att det är speciellt snyggt heller.

/XoXo Emma..♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0